Loading...

Dzieci młodsze 0-2 lat
Baby Loves Music

Baby Loves Music to umuzykalniające zajęcia dla dzieci, po angielsku, w oparciu o wartościową muzykę klasyczną, prowadzone w duchu metody gordonowskiej.

Mamy autorski program i piosenki, w których zakochają się Wasze dzieci, a bawiąc się przy nich i słuchając, niesamowicie rozwiną muzyczne zdolności i zdobędą piękny, natywny angielski akcent. Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku 0-2 lata, a prowadzone przez lektorów języka angielskiego i certyfikowanych instruktorów metody gordonowskiej i organizowane są zarówno dla dzieci z rodzicami, jak i w placówkach edukacyjnych.

Posiadamy platformę z nagranym programem, aby Twoje dzieci mogły mieć dostęp do piosenek przez cały czas, a Wy- Rodzice gotowe narzędzia do umuzykalniania dzieci w domu.

Baby Loves Music

co cechuje zajęcia?

  • Nauczamy języka angielskiego poprzez zabawę
  • Gramy na różnych instrumentach
  • Muzyka jest na żywo – nie puszczamy nigdy muzyki z głośników
  • Wszystkie piosenki opieramy na melodiach z muzyki klasycznej
  • Kładziemy nacisk na wartościową muzykę
  • Dzieci w przyszłości będą doceniać muzykę klasyczną – a nawet śpiewać piosenki do tych melodii
  • Zarażamy miłością do muzyki klasycznej
  • Dzieci nie są po naszych zajęciach przebodźcowane – zajęcia wyciszają i relaksują
  • Gwarantujemy Wam wartościowy czas z innymi mamami
  • Bazujemy na stałym schemacie zajęć
  • Pracujemy zawsze w małych grupach – max 7 osób

co wyróżnia zajęcia Baby Loves Music?

  • Zajęcia dywanowe z rodzicami oparte na śpiewie
  • Stymulujemy różne zmysły i dostarczamy wrażenia sensoryczne
  • Nauczamy “języka muzyki” poprzez zabawę melodią, rytmem, powtarzanie, improwizowanie
  • Zachęcamy do swobody ruchowej-dzieci robią to, na co ich ciało ma ochotę
  • Zajęcia opieramy na śpiewie, rytmizowaniu i poznaniu instrumentów – grzechotki, tamburyny, kastaniety, marakasy
  • Zapewniamy pomoce dydaktyczne – kolorowe chustki, woreczki, piórka, piłeczki, chusta animacyjna
  • Pokazujemy, ile radości można czerpać z improwizacji i tworzenia muzyki.
  • Prowadzimy zajęcia w duchu metody gordonowskiej – wszyscy nasi instruktorzy mają uprawnienia do prowadzenia takich zajęć

jaki jest podział wiekowy?

Komfort dzieci jest dla nas największym priorytetem, dlatego zrobiliśmy podział na 2 grupy wiekowo-rozwojowe:

MINI – dzieci od urodzenia do ukończenia ok. 1 roku życia – dzieci uczęszczają w zajęciach pasywnie, osłuchują się z muzyką i chłoną ją wszystkimi zmysłami, spędzając miło czas w bezpiecznych ramionach rodzica. Rodzice uczą się jak śpiewać do dziecka w domu i swoim ciałem pokazywać mu ruch i tempo zmieniających się piosenek.

MOVERS – dzieci w wieku 1 – 2 lata – dzieci zaczynają reagować na muzykę w aktywny sposób, zaczynają ruszać się w rytm muzyki, śpiewać, artykułować dźwięki i słowa

jak wyglądają zajęcia Baby Loves Music?

  • Korzystamy ze schematu, by Twoje dziecko miało na zajęciach rutynę.
  • Rozpoczynamy piosenką powitalną, a później zaczynamy zabawę! Gramy melodie z zastosowaniem różnych skal, uczymy się rytmiczanek i śpiewamy piosenki taneczne. Pozwalają one poczuć i uwolnić ciało. A na samym końcu gramy wyciszającą, pożegnalną piosenkę, by dziecko wróciło do domu wyciszone i pełne radości. No i nie możemy zapomnieć o małym prezencie w postaci naklejki.
  • 1 zajęcia x 1 tydzień x 30 min, 36 zajęć w roku przez 9 miesięcy.
  • Rozpoczęcie programu we wrześniu/ październiku, ale możecie dołączyć w dowolnym terminie.
  • Program zbudowaliśmy w oparciu o cykle pór roku – słownictwo jest dopasowane do Waszych aktywności.

ile trwają zajęcia?

co otrzymujecie zapisując się z dzieckiem?

  • Dostęp do cotygodniowych zajęć w dopasowanej wiekowo grupie dzieci (maksymalnie 7-osobowej)
  • Zajęcia na najwyższym poziomie merytorycznym oparte na dokładnie opracowanym programie
  • Piosenki z melodiami z muzyki klasycznej i teksty dopasowane do pory roku
  • Pakiet kursanta z niezbędnymi pomocami dydaktycznymi
  • Dostęp do platformy online
  • Przynależność do grupy rodziców i dzieci w podobnym wieku – motywacja do wyjścia z domu i nawiązania nowych znajomości zarówno dla rodzica, jak i dziecka

co zawiera pekiet kursanta?

Pakiet zawiera pomoce dydaktyczne do samodzielnego używania ich w domu:

  • książeczka do zajęć z kolorowankami tematycznymi dopasowanymi do piosenek
  • kredki
  • dostęp do platformy online
  • woreczek sensoryczny
  • kolorowa chustka
  • 2 marakasy
  • drewniany pierścień ze wstążkami
  • miś z breloczkiem
  • bawełniany plecak

jakich pomocy używa instruktor?

Instruktor zaopatrzony jest w pakiet dydaktyczny, który zawiera:​

  • ukulele
  • gotowe scenariusze zajęć
  • karty zajęć z obrazkami dopasowanymi do piosenek
  • woreczki sensoryczne
  • chustki
  • piórka
  • bańki mydlane
  • instrumenty perkusyjne
  • drewniany pierścień ze wstążkami
  • naklejki dla każdego kursanta

co znajduje się
na platformie online?

Każdy kursant ma dostęp do platformy internetowej, która zawiera:

  • nagranie wszystkich piosenek i rytmiczanek, które używane na zajęciach
  • teksty piosenek i rytmiczanek w plikach pdf
  • nuty do piosenek z akordami
  • nagranie wszystkich zajęć, które można odtwarzać w domu i placówkach edukacyjnych

co zyskuje Twoje dziecko?

Dziecko staje się wrażliwe na muzykę, otoczenie i inne dzieci, nabiera poczucia rytmu i umiejętności tworzenia własnej muzyki. Ponadto osłuchując się w języku angielskim zyskuje natywny akcent oraz łatwość w używaniu języka w przyszłości.

czym są "Gordonki"?

To zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych, których celem jest rozwój zdolności muzycznych dzieci, zdolności manualnych oraz koordynacji ruchowej. Ich nazwa pochodzi od nazwiska profesora Edwina Eliasa Gordona, amerykańskiego muzyka jazzowego i twórcy teorii uczenia się muzyki. Celem zajęć jest uwrażliwienie dzieci na piękno muzyki poprzez osłuchiwanie się z prostymi melodiami i rytmiczankami. Zajęcia oparte są głównie na śpiewaniu melodii w różnych skalach muzycznych, w różnym tempie, stylach i rytmie z użyciem kolorowych pomocy, takich jak chustki, woreczki, chusta animacyjna i instrumenty, a w trakcie zajęć dzieci mogą swobodnie poruszać się w rytm muzyki i doskonale się bawić. Śpiewane melodie nie posiadają słów, aby dzieci mogły się lepiej skupić na muzyce, niż na tekstach (to jest główna różnica między Gordonkami, a Baby Loves Music). Dziecko, któremu zapewniamy bogate środowisko muzyczne od najmłodszych miesięcy życia poprzez możliwość osłuchiwania się z różnymi skalami i rytmami, w przyszłości staje się niezwykle muzykalną osobę, która nie tylko słucha, ale i śpiewa, gra i improwizuje.


Wszyscy instruktorzy BLM posiadają certyfikat umożliwiający prowadzenie zajęć metodą gordonowską.

1 x 30 minut tygodniowo

Wymiar: 36 lekcji w roku nauki
Materiały oraz dostęp do platformy internetowej w cenie (wyłącznie przy zakupie pełnego pakietu rocznego)

sposoby płatności

W ratach: 9 rat po 230 zł (raty płatne miesięcznie od pierwszego miesiąca zajęć)

często zadawane pytania

To zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych, których celem jest rozwój zdolności muzycznych dzieci, zdolności manualnych oraz koordynacji ruchowej. Ich nazwa pochodzi od nazwiska profesora Edwina Eliasa Gordona, amerykańskiego muzyka jazzowego i twórcy teorii uczenia się muzyki. Celem zajęć jest uwrażliwienie dzieci na piękno muzyki poprzez osłuchiwanie się z prostymi melodiami i rytmiczankami. Zajęcia oparte są głównie na śpiewaniu melodii w różnych skalach muzycznych, w różnym tempie, stylach i rytmie z użyciem kolorowych pomocy, takich jak chustki, woreczki, chusta animacyjna i instrumenty, a w trakcie zajęć dzieci mogą swobodnie poruszać się w rytm muzyki i doskonale się bawić. Śpiewane melodie nie posiadają słów, aby dzieci mogły się lepiej skupić na muzyce, niż na tekstach (to jest główna różnica między Gordonkami, a Baby Loves Music). Dziecko, któremu zapewniamy bogate środowisko muzyczne od najmłodszych miesięcy życia poprzez możliwość osłuchiwania się z różnymi skalami i rytmami, w przyszłości staje się niezwykle muzykalną osobę, która nie tylko słucha, ale i śpiewa, gra i improwizuje.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

Przy wychowaniu dzieci w duchu dwujęzyczności powstało wiele mitów, jednym z nich jest mieszanie słów między językami. Jednak nie jest to mieszanie, a swobodne przeskakiwanie z języka na język. Ale od początku – dziecko najpierw zaczyna gaworzyć, a około pierwszych urodzin używa 3 słów (najprostszych dla niego, często wybranych z różnych języków). W wieku 2 lat dziecko składa proste zdania, a później występuje wyraźny przyrost słownictwa w jednym z języków. Około 4 roku życia dziecko staje się wyraźnie świadome różnorodności języków i przełączania kodu. Dziecko dwujęzyczne ma prawo mieszać słowa przez całe życie, jeśli rozmawia z osobą, która zna te obydwa języki. Natomiast bezbłędnie będzie umiało użyć jednego języka w stosunku do osoby, która tylko nim włada. Dziecko zyska zdolność swobodnego używania drugiego języka w przyszłości.

Kolejnym mitem jest to, że dziecko dwujęzyczne zaczyna mówić później. Mit ten powstał w latach 60. XX wieku, kiedy zbadano rozwój dwujęzycznych dzieci w meksykańskiej dzielnicy Stanów Zjednoczonych. Były to dzieci, wychowywane na ulicy, pozostawione same sobie, gdyż ich rodzice – imigranci spędzali całe dnie w pracy w fabrykach. Mowa tych dzieci rozwijała się później niż przeciętnie, ale miało to związek ze środowiskiem, w którym dorastały, a nie z samą dwujęzycznością. Dzisiejsze badania jednoznacznie wskazują, że wielojęzyczne dzieci nie mają opóźnień w rozwoju mowy, a wręcz mają większe predyspozycje do tego, żeby stać się osobami bardziej kreatywnymi z umiejętnością szybkiego uczenia i lepiej rozwiniętym myśleniem przyczynowo-skutkowym. Więcej na ten temat w artykule: https://www.wymagajace.pl/dziecko-dwujezyczne-wywiad-z-logopeda-katarzyna-czyzycka/

 

Zajęcia muzyczne mają wielki wpływ na rozwój dziecka – rozwija się percepcja słuchowa, a za tym rozwój mowy, umiejętności związane z logicznym myśleniem, zdolności matematyczne. Ponadto dzieci mają możliwość kontaktu z innymi dziećmi, co jest bardzo ważne na wczesnym etapie rozwoju. „Gordonki” wpływają na koncentrację, ćwiczenie uwagi i skupienia. Momenty oczekiwania przed rozpoczęciem danej melodii, wyczekiwanie na reakcje dzieci to kluczowe umiejętności w rozwoju kompetencji komunikacyjnych.

Zajęcia Baby Loves Music są zbudowane tak, aby nie było żadnych rozpraszaczy poza prowadzącą i melodiami. Pozwala to się dzieciom skupić na muzyce, są wyraźne przerwy między utworami i aktywnościami, co daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa. Ważna jest również schematyczność zajęć, dzięki której dzieci rozwijają pamięć i szybko rozpoznają śpiewane im utwory.

Jesteśmy jedyną w Polsce firmą organizującą profesjonalny kurs oparty na metodzie gordonowskiej po angielsku dla dzieci od urodzenia, pomagamy w rozwoju dzieci w duchu dwujęzyczności i gwarantujemy świetną jakość naszego programu. Ceny zajęć są wynikiem analizy wielu czynników, takich jak nieszablonowe i indywidualne podejście do każdego dziecka, opieka i nadzór nad jego rozwojem, autorski program, oparty na motywach z muzyki klasycznej i teksty napisane specjalnie dla wybranych grup wiekowych. Zapewniamy najwyższą jakość muzyki i języka angielskiego, nasi instruktorzy posiadają certyfikat gordonowski, a na zajęciach nigdy nie odtwarzamy muzyki z głośnika, tylko tworzymy ją na żywo.

Dajemy gotowe narzędzia do umuzykalniania dzieci w domu poprzez dostęp do platformy Baby Loves Music i zestawy dydaktyczne w postaci „zestawu kursanta”. Ale przede wszystkim kochamy to co robimy i całym sercem wierzymy w sukces Twojego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w dziedzinie muzyki i języka angielskiego.

Sami jesteśmy rodzicami i doskonale wiemy czym są nieograniczone ramami czasowymi drzemki, ząbki, kolki i katarki. Wiemy też, że nasz plan godzinowy, a plan naszego dziecka nie zawsze idą w parze. 🙂 I zdajemy sobie sprawę, że podpisanie umowy na cotygodniowy udział Waszego dziecka w zajęciach może zakrawać o szaleństwo. Dlaczego więc zachęcamy Was do takiego rozwiązania? Po pierwsze, aby móc stworzyć stałe grupy dla Waszych dzieci, bo wiemy jak ważne to jest dla poczucia bezpieczeństwa i komfortu maluchów. Po drugie, aby wprowadzić systematyczność (sami wiemy jak ciężko się wybrać na siłownię, kiedy nie zapłacimy za karnet z góry ;), kolejno aby uczestniczyć w całym programie według książki zajęć, którą otrzymuje każdy kursant na pierwszych zajęciach i aby należeć do wspólnoty BLM. W razie nieobecności możecie zrobić zajęcia sami w domu, bo będziecie mieć do nich dostęp dzięki platformie BLM, a 2 razy w ciągu trwania umowy możecie odrobić zajęcia w innym terminie (lub podczas dodatkowych warsztatów). Jeżeli natomiast podejmiecie decyzję, że to nie dla Was, to umowę z nami możecie rozwiązać bezkosztowo 14 dni po jej podpisaniu lub z 30-dniowym okresem wypowiedzenia w dowolnym czasie jej trwania.